پانیذپانیذ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پانی عشق مامان و بابا

کلمات جدید گل مامان با آغاز بهار سوم زندگی

1391/5/15 4:43
نویسنده : مامان
443 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان امروز بعد از روز تولدت وقت کردم بیام پست بزارم.عزیزم ماشا الله تا 2 سالکیت تمام شده بسرعت داری کلمات جدید یاد میگیری....

امروز باهات تمرین کردم که به دوستایه من بگی خاله حالا دیگه چند کلمه که این روزا میگی ایناست:

خاله

دایی

علی(داداشم)

صابون

دوش(دوش حمام)

ایا:بیا

ماشین

نیشت:نیست

                                                                             

 

 

                       

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمان
18 مرداد 91 6:08
مرسی از لطفتون ولی من نمیدونم چطور میشه باهم دوسته وبلاگی شد اگه روششو میدونید ممنون میشم راهنمایی کنید؟

سیما مامان هلیا
21 مرداد 91 8:21
سلام دختر خیلی ناز و خوشگلی دارین خیلییییییییییییییییی خوردنیه ... اولین باره با وبلاگ تون اشناشدم خیلی خوبه که جزییات بزرگ شدن پانیذ جون رو مو به مو مینویسید ، من عاشق حرف زدن های غلط غلوط بچه هاااااااااااااااااااام . با اجازه لینکتون کردم ...